HISTORIE
CULT Energy virker altid og hjælper dig til at nå ethvert mål. CULT Energy får dig til at arbejde hårdt, komme afsted og opleve den ene succes efter den anden. Med CULT Energy er du stærk, kompromisløs og målrettet, og verden er din legeplads.
CULT Energy startede i 1998, og hele ideen om en kraftfuld og enestående energidrik kom af mange års erfaring i diskoteksbranchen. CULT Energy har fra allerførste dag slået sig fast som et brand fuldstændig gennemsyret af god energi, og det har der aldrig været gået på kompromis med. Lige her kan du se tilbage på tiden, der er gået, siden den første CULT Energy så dagens lys.

CULT ENERGY
1998
CULTs historie startede i 1998 med energidrikken CULT Energy, der dengang havde smag af cherry cola og kom i en sodavandsflaske med brandet papir omkring.

CULT-PIGERNE
1999
Reklamefilm og CULT-pigerne opstår.

DÅSEN
2001
I 2001 kom den velkendte dåse på markedet og der blev lavet en tv-reklame.

TATOVERING
2010
I 2010 begyndte kampagnen ’Vind en CULT-tatovering’. En marketingkampagne, der i pressen blev omtalt som en ny, alternativ og voldsom form for markedsføring.

NEVER SLEEP
2011
’Never sleep’-kampagnen startede i 2011 og som led i reklamekampagnen blev der afholdt en konkurrence, hvor en rejse til New York var på højkant til den, der kunne holde sig vågen længst.

CYKELSPORT
2013
I tre år var CULT Energy hovedsponsor for Danmarks dengang største cykelhold, Team CULT Energy. Cykelholdet skiftede sidenhen navn til CULT Energy Pro Cycling.

HEROIC SPONSORAT
2017
I 2017 rykkede CULT Energy ind på e-sports scenen med et sponsorat af det danske CS:GO-hold, Heroic.
NYT DESIGN
2017
I 2017 var tiden inde til et facelift af CULT Energy. CULT logoets røde genkendelighed blev bibeholdt, men i et endnu renere og mere stringent look. Samtidig fik dåserne en designopgradering, så hele CULT Energy serien nu står kniv skarpt i et lækkert, moderne og sammenhørende camo-udtryk.

CULT CAR CHALLENGE
2018
I 2018 afholdte CULT Energy af to omgange den opsigtsvækkende konkurrence om 5 Renualt Captur. Første konkurrence blev afholdt i samarbejde med Circle K. Den anden konkurrence blev afholdt sammen med Bilka.